Uvijek držite kondome u automobilu !!!!!!

Bio sam sretan sa svojom djevojkom. Zabavljali smo se više od godinu dana i na kraju smo se odlučili vjenčati...

Moji roditelji su pomogli na svaki način, moji prijatelji ohrabrivali mene i moju djevojku.
Ona je san!

Postojala je samo jedna stvar koja me je jako uznemirivala, a to je njena mlađa sestra. Moja buduća šurjakinja ima oko 20 godina, oblači uske mini suknjice i duboke dekoltee. Redovno sam viđao njeno donje rublje kad sam u njenoj blizini. Možda sam sebičan i umišljen, ali moram priznati da se nije tako otkrivala u blizini drugih.

Jedan dan me pozvala njena sestra da dođem i provjerim pozivnice za vjenčanje. Bila je sama kada sam stigao. Kada sam došao prošaputala mi je na uho kako me je oduvijek željela, a
ja ću uskoro biti oženjen. Rekla je da prema meni gaji osjećanja koja ne želi i ne može pobijediti.

Rekla je da želi voditi ljubav sa mnom bar jedanput prije nego se oženim i predam njenoj sestri.

Bio sam u totalnom šoku, nisam mogao progovoriti ni riječi.

Rekla je:
- Ja idem gore u spavaću sobu, ako želiš samo dođi i uzmi me.

Ukočio sam se. Bio sam totalno ukočen od šoka i gledao sam je kako se penje uz stepenice.

Kada se popela na kat, skinula je svoje gaćice i bacila ih niz stepenice na mene.

Stajao sam tu na trenutak i onda se okrenuo i pojurio na izlazna vrata kuće.

Pojurio sam pravo do svog automobila. U tom trenutku primijetih mog budućeg punca i zaručnicu kako trče prema meni.

Zagrlila me, poljubila i rekla:
- Mili moj, znala sam da si izuzetan.

A moj punac je dodao:
- Ovaj mali test me uvjerio da dajem svoju kćer u prave ruke.

- Čestitam mladiću. Dobro došao u obitelj!

Pouka ove priče je: Uvijek držite kondome u automobilu!!!