Mujina reinkarnacija




Dođe Mujo kući poslije ponoći pijan k'o letva, i zavuče se pored Fate koja je već spavala. Kad se probudio vidio je čudnog čoveka kako stoji pored kreveta noseći dugu bijelu haljinu. 

- Ko si ti? - upita Mujo. 

- Ja sam Sveti Petar! 

- Jel' to znači da sam ja mrtav? 

- Da! 

- Auuu, ali, imam još toliko razloga za život, nisam se oprostio od porodice... Moraš me poslati nazad i to odmah. 

- Možeš se reinkarnirati, ali postoji jedan mali problem. Mogu te poslati nazad ali samo kao psa ili kao kokoš. 

- Onda bolje kao kokoš pošto znam da ima farma odmah blizu moje kuće. 

Sv. Petar pljesne rukama, pojavi se svjetlost i Mujo se nađe prekriven perjem kako kljuca okolo po dvorištu. Dođe pijetao do njega i pita Muju: 

- Ohoho, znači, ti si nova ovjde, jel' uživaš prvi dan sa nama? 

- Da, super je, ali imam čudan osjećaj iznutra - kao da ću eksplodirati. 

- Ma nije to ništa. Nemoj mi reći da nikad nisi snela jaje? Ako nisi, samo se opusti i pusti da sve ide svojim tokom. 

Mujo se opusti i poslije par trenutaka izleti jaje. I obuzme Muju milina jer je po prvi put osjetio majčinstvo. Kad je sneo drugo jaje, obuzele ga emocije i znao je da je reinkarnacija u kokoš nešto najbolje u životu što mu se moglo dogoditi... Ikada!!! Osećaj je bio fenomenalan i taman kad je htio da snese i treće jaje osjeti udarac u potiljak i čuje Fatu kako viče: 

- Probudi se, nesrećo pijana, već si se dva puta usro u krevetu…