Budućnost OIB-a - Humor



Evo kako je prošla narudžba hrane za dostavu:



Mušterija: - Dobar dan! Htio bih naručiti klopu za van.

Operater: - Mogu li prvo dobiti Vaš OIB, gospodine?

Mušterija: - Moj OIB, ah da, pričekajte malo, eh! Moj Osobni Identifikacijski Broj je: 61020499981.

Operater: - Hvala Vam, gospodine Marko. Samo da provjerim podatke.Vidim da živite u Ulici jablana 13 i Vaš telefonski broj je 332-971. Vaš broj na poslu je 301-243 i Vaš broj mobitela je 095-301-2431. Vi zovete sa ovog prvog, 332-971.

Mušterija: - Huh? Da, kod kuće sam. Od kuda Vam samo sve te informacije?

Operater: - Pa umreženi smo, gospodine.

Mušterija (začuđeno): - Oh, da, htio bih naručiti dvije velike slavonske pizze, ekstra ljute...

Operater: - Mislim da Vam to nije dobra ideja, gospodine.

Mušterija: - Kako to mislite?

Operater: - Gospodine, Vaši zdravstveni podatci upućuju na to da imate visok krvni tlak i iznimno visoku razinu kolesterola. Polica dopunskog zdravstvenog osiguranja ne pokriva i taj rizik...

Mušterija: - Pa što mi onda možete preporučiti?

Operater: - Mogli biste iskušati našu bezmasnu soja-pizzu. Uvjeren sam da će Vam se svidjeti.

Mušterija: - Zašto to mislite?

Operater: - Pa, prošli tjedan ste u knjižnici podigli knjigu "Gurmanska jela od soje". Zato sam Vam to predložio.

Mušterija: - U redu, u redu. Dajte mi onda dvije jumbo soja-pizze. I koliko to stoji?

Operater: - To bi trebalo biti dosta za Vas, Vašu ženu i četvero djece. Sve skupa, zajedno s troškovima dostave, stoji 115 kn.

Mušterija: - Platit ću kreditnom karticom.

Operater: - Oprostite, gospodine, ali bojim se da ćete morati platiti gotovinom. Prekoračili ste dopušteni minus na kartici.

Mušterija: - Skoknut ću do bankomata i donijeti novac prije nego vaš dostavljač stigne do mene.

Operater: - Neće ni to ići, gospodine! Imate prekoračenje i na tekućem računu.

Mušterija: - Nema veze. Samo pošaljite pizze. Pripremit ću novac. Koliko vam treba vremena za dostavu?

Operater: - Malo smo zatrpani u ovom trenutku. Oko 45 minuta. Gospodine, ako Vam se žuri, možete doći do nas, ali bit će Vam nezgodno voziti pizze na motociklu.

Mušterija: - Kako znate da vozim motocikl?

Operater: - Ovdje stoji da kasnite s otplatom kredita za auto pa Vam ga je banka oduzela. Ali, Vaš skuter je u potpunosti otplaćen te sam samo pretpostavio da ćete voziti njega.

Mušterija: - K vragu i država, i OIB, i sve!

Operater: - Preporučio bih Vam da pazite što govorite, gospodine! Već imate dvije prekršajne prijave zbog remećenja javnog reda i mira 2002. i vikanja na policajca 2009.

Mušterija je ostala bez riječi.

Operater: - Želite li još nešto, gospodine?

Mušterija: - Ne, ništa više. Ali, nemojte zaboraviti dvije Coca-Cole na dar, kako piše
u Vašem oglasu!

Operater: - Oprostite, gospodine, ali naš oglas ima klauzulu da ne smijemo nuditi besplatnu Coca Colu dijabetičarima! I molim Vas da dočekate našeg dostavljača, jer se boji pasa, a Vi svojega, kako vidim, još niste vodili na cijepljenje.