Koja si ti faca


Napuši se orao na vrhu litice, skroz ušlagiran i nabrijan, govori sam sebi -"Koja sam ja faca, e..."

Zatim se sav onak nabrijan spizdi niz liticu; pada, pada i na pol metra od tla brzo zamahne krilima, poleti natrag gore i smjesti se opet na vrh litice, pun sebe veli -"Koja sam ja faca e, KOJA SAM JA FACA!"

Potom dođe drugi orao, pita ga
"Što to radiš, buraz?".

Veli mu ovaj -"A evo, duvam malo, oćeš sa mnom?"

I tak' se njih dva napuše, spizde se niz liticu oba, padaju, padaju i na pol metra od tla zamahnu krilima i vrate se na vrh, ful nabrijani i napušeni, vele -"Koje smo mi face e, KOJE SMO MI FACE!"

Tad dođe medo. Pita on njih -"Dečki, što se radi?"
 "Duvamo malo, hajde s nama?"

I sad pak njih trojica napušeni, nabrijavaju se opet, i spizde se tak' niz liticu i padaju, padaju, dva orla i medvjed. I dok su padali, pita jedan orao medjveda
"Medo, pa jel' ti imaš krila?" -"Nemam..."

"Stari.....Koja si ti faca e, KOJA SI TI FACA!!