Porsche i policajac



Čovjek srednjih godina kupio novog Porschea, izađe na autoput i stisne do 160, osjećajući kako mu vjetar mrsi prorjeđenu kosu.

'Ovo je mrak',pomisli dodajući još gasa.

No, kad je pogledao u retrovizor, ugleda iza sebe policijski autos upaljenim rotirajućim svjetlima.
'Ma, mogu mu pobjeći', pomisli i stisne na nekih 210 km/hr.


Tada mu se mozak razbistri:


'Kog vraga radim, ja sam prestar za te glupo...sti',


i zaustavi se pred puta, čekajuci da stigne policijski auto.


Policajac se zaustavi iza Porschea i prošeta do njega:


'Gospodine, smjena mi završava za pet minuta i rado ću vas pustiti ako mi kažete dobar razlog zašto ste bježali... ali neki koji još nikada nisam čuo'.


Čovjek ga pogleda i kaže:


'Prošli tjedan moja žena je pobegla s policajcem pa sam mislio da mi je vraćate'.


Policajac ga pogleda, vrati mu papire i kaže: 'Hvala, doviđenja'