Taxi

Došao čovjek u Osijek na taxi stajalište i upita vozača:
-koliko je vožnja do Đakova?
-sto kuna!
-ali ja imam samo 80!?
-onda ništa.

Razmišlja tip pa kaže:
-a jel ti mene možeš voziti za tih 80 pa dokle dođemo?
-može.
i tako oni krenu...

Vozili se oni tako kad u Kuševcu (par km pred Đakovom) kaze vozač :
-tvojih 80 kn ovdje ističu!
-ali pobogu, kiša pljušti a to je još samo par km?!
-van! reče vozač...

Nakon tjedan dana dolazi čovjek opet na taxi stajalište. Ovaj put stoji 8-9 taxija a onaj od prošlog tjedna je zadnji u redu...čovjek ode kod prvog i kaže:
-evo ti 100 kn za vožnju do Đakova i još 100 ako mi ga popušiš!!
-marš pederčino!-raspe taxista salvu psovki za njim...

Ode ovaj kod drugog:
-100 kn za vožnju do Đakova i još 100 da mi ga popušiš!
-mamu ti jebem, tata nek ti ga puši...

I tako svi redom dok dođe on do onoga od prošlog tjedna:
-koliko je vožnja do Đakova?
-100 kn isto ko i prošli tjedan, što se praviš lud!?
-čuj, evo ti 100 kn, a evo ti još 100 ako me lijepo polako ovuda provezeš i usput maši svojim kolegama...