Majstor je majstor

Već duže vrijeme vozim BMW-a. Predzadnji je bio 520 automatic i s njime mi se dogodila interesantna zgoda. Par dana prije Nove godine imao sam gumidefekt. Zamijenio sam gumu i nastavio se voziti. U jednom trenutku sam ustanovio da mi automatski mjenjač ne radi. Nije htio dalje od I. stupnja prijenosa. Odvezao sam ga na servis i objasnio kvar. Zamolio sam ih da to srede čim prije jer idu blagdani i treba mi auto. Za pol sata su mi već javili da je s autom sve u redu. Platio sam i odvezao se. No, zapazio sam da se nije ništa promijenilo pa sam se vratio u servis reklamirati. Pojavio se šef svih šefova i objasnio mi da je s mjenjačem sve u redu, da su ga oni detaljno pregledali na kompjuteru i da si ja samo umušljam kvar. Napokon sam ga nagovorio da sjedne u auto i da idemo na probnu vožnju oko bloka. Ne samo da nije htio mijenjati brzine već se cijelo vrijeme uključivao indikator protukliznog sustava. Vratili smo se u radionicu, stavili su auto na valjke, priključili kompjuter i počeli detaljno testiranje. Oko auta se dotad skupila lijepa hrpa eksperata i svi su imali svoje teorije o tome gdje je kvar. Nakon dva sata rasprave, nazvali su Njemačku. Nakon daljeg podužeg raspravljanja zaključili su da treba zamijeniti mjenjač. Kako je auto bio pod garancijom, rekao sam kako očekujem da će BMW snositi troškove. Rekli su da neće jer da ja svojom vožnjom vjerovatno kvarim mjenjač. Na kraju sam pristao da mi o mom trošku naruče novi mjenjač iz tvornice samo da se problem konačno riješi...

Kad sam izašao iz servisa, otišao sam još i vulkanizeru (jedan poznanik koji je doselio iz Bosne) da mi pokrpa gumu i vrati ju na mjesto. Radnik je odvezao auto na dizalicu. Bez da bi ga itko išta pitao rekao mi je:
- Gospodine, kako si se dovezao, kad neće da ti menja, ha?"
Skoro me je kap. Upitao sam ga kako zna da auto ne mijenja brzine, a on mi odgovori:
- Pa kako da ti mijenja kad je automatik?
- Da, i zašto zato ne bi mijenjao?
- Pa vidiš valjda da ti je rezervna guma manjih dimenzija od ostalih...
- Da, i?
- Pa kako da ti menja kad mu računalo stalno mjeri okretaje svih kotača i zbog razlike misli da auto proklizava. Zato blokira mjenjač i sigurno ti se pali indikator proklizavanja...
- A kad zamijeniš gumu, oće sve opet biti u redu?
- Pa jasno, majstore, odgovori mi vulkanizer

Majstor je majstor