Kako kome-vic ili stvarnost

Tip prvi put u nudističkoj koloniji. Šeće po kampu, malo razgledava i odjednom vidi predivnu sisatu plavušu. Ne naviknutom na golotinju takve kvalitete digne mu se u sekundi. Plavuša priđe i pita - Zvao si me?
Njemu je neugodno i odgovara da nije. Ona nastavlja: kad se nekome digne to znači da me zvao; zatim ga odvede do ležaljki, divlje ga poševi i ode.
Sretan, on nastavi sa svojim razgledavanjem, vidi saunu i uđe. Uživa, ali se previše opušta i sočno prdne. Čuvši to obrati mu se ogromni dlakavi lik: Zvao si me?
Zbunjeno mu odgovara da ga nije zvao, ali gorila nastavlja: Ovdje imamo pravilo da kad netko prdne to znači da me zvao. Zgrabi zbunjenog tipa, okrene ga i pošteno naguzi.
Ovaj zaključi da mu je bilo dosta, ode na recepciju i kaže da otkazuje odmor te da odmah želi svoje novce natrag. Začuđena recepcionarka ga upita: ovdje ste samo jedan dan, zar vam se naš kamp toliko ne sviđa?
On odgovara:
Gospođice, ja imam 58 godina. Digne mi se dvaput mjesečno, ali zato prdnem barem petnaest puta dnevno. Ovo mjesto nije za mene!