Fata i Facebook


Odlučila se Fata otvoriti profil na društvenoj mreži, upalila računalo, spojila se i krenula odgovarati na pitanja:

Ime i prezime: Fata Hadžimultietnička.

Mjesto rođenja: Inkubator.

Znak u horoskopu: Mahnitura.

Koji automobil vozite: Moj muž vozi, a ja guram da upali.

Idete li na fitness: Što bi mi išli kad ni on kod nas ne dolazi na sijelo.

Piće: Seven hop.

Najdraža zemlja: Šta ja znam, moja - eto, hajde, Vijeće Evrope.

Postoji li ličnost koja vas fascinira: Moj muž - 20 godina mu govorim da ne piša po dasci od šolje, ali džaba, vazda čisti iza njega.

Broj cipela koje nosite: Jedne u tri godine.

Ko brine o vašem imidžu: Amidža ali od kako mi je presto slati para iz Amerike, niko.

Na šta najviše trošite novac: Na toalet papir - mjesečno proguramo kroz guzicu 1000 maraka i sve stane u tri paketa toalet papira.

Koji posao volite: Kako ću ga volit kad ga nemam.

Da niste to što jeste, šta bi ste bili: Djevica. Neudata.

Imate li kućnog ljubimca: Feri - čini čuda kod svakog pranja.

Šta najprije primjećujete kod osoba suprotnog spola: Klješta, to jest jesu li ga poslali iz Elektrodistribucije da nam isključi struju ili nisu.

Koji je vaš životni moto: Sama pala - sama se ubila.

Vaš najbolji prijatelj je: Ima nekoliko godina to je moj muž. Sve se više ponaša prema meni samo kao prijatelj.

Na šta / koga ste slabi: Na svekrvu. Odma‘ mi pozli od nje.

Gdje ljetujete: Ima desetak godina, vazda polupansion ispred televizora.