Nepotizam


Ovako to počinje.....

Menadžer pred penzijom, svjetski poznat, jednog je dana smislio odličan plan.
Nazvao je sina telefonom i rekao mu:
"Sine, završavaš fakultet, ostao ti je samo diplomski...vrijeme je da te oženim i nađem ti posao! "
Sin se malo usprotivio za ženidbu..."pa tek sam završio školovanje!
Posao , OK ! "
"Ali čekaj, kaže mu stari...da ti pokažem sliku djevojke! "
Na slici, lijepa djevojka i velika jahta u pozadini:
Kaže mu sin: "Tata, ma daj, pa ja se hoću oženiti iz ljubavi...kakva jahta! "

"Ma čekaj, nisam ti rekao najbitnije...ona je kćerka Billa Gatesa, najbogatijeg čoveka na svijetu! "

Sin promisli 5 sekundi, pa mu reće uz osmeh: "E, ako je tako, može! Pristajem!!! "

Stari uzima telefon i zove Bila: " Znas, Bille, imam sina, lijep k'o lutka! I jako mu se dopada tvoja kćerka. "

Bill mu odgovara: "Villi, cijenim te jako, ali sad si pretjerao! Moja
kćerka nije ni videla tvog sina, pa nismo u 18. stoljeću! "
Menadžer će na to: "Polako, nisam ti rekao najvažnije. Mali je sad
diplomirao i već je zamjenik predsjednika Svjetske banke!!! "

"Stvarno!?" odgovori mu Bill, "Ako je tako, računaj da je dogovoreno"
Menadžer uzima telefon i zove svog dobrog prijatelja, predsjednika Svjetske banke...
Kaže mu: "Prijatelju, mali mi je diplomirao i treba mu posao, pa sam mislio da ga zaposliš, da ti bude zamjenik... "
Ha, ha, ha, nasmije se predsjednik," znaš da smo prijatelji, ali stvarno si poludio!

Pa na to mjesto pucaju najbolji svjetski ekonomisti!

Ne kažem da je mali loš, ali to je veliki zalogaj za njega! "
Polako, kaže mu menadžer..."nisam ti rekao najbitnije... mali je zet Billa Gatesa!!! "